Hlavní stránka Klientská sekce Mapa stránek Kontaktujte nás
SEO Optimalizace s.r.o.
774 498 437
info@seooptimalizacesro.cz
SEO dělič
Zadat poptávku
Marketing Základní kámen úspěchu

Marketingová strategie

Hledáte jasný návod, který by Vám určil cestu, jak dosáhnout svého cíle? Jasný návod, který by Vám řekl co máte přesně dělat, na co se zaměřit? Poradil Vám jak prodat Vaše produkty a služby, jak zacílit na zákazníka a zvýšit si obrat? Jak maximalizovat výkon Vašeho internetového řešení tak, aby jste na tom vydělali? Pokud jste alespoň na jednu z těchto otázek odpověděli kladně, pak je právě pro Vás určena služba marketingová strategie.

Marketingová strategie si klade za jasný cíl vypracovat jasný a přehledný návod jak dosáhnout reálných obchodních cílů. Díky jasně dané marketingové strategii, kterou pro Vás připravíme, budete vědět na co se zaměřit, jak komunikovat se zákaznikem tak, aby jste prodali maximum služeb a produktů, získáte ucelený návod, jak rozvíjet Váš business, což posílí Váše postavení na trhu a posune Vás vpřed oproti konkurenci.

Marketingová strategie je plán akce, který Vám pomůže splnit si Vaše reálné obchodní cíle a který Vás posune na poli internetového businessu mnohem dál, získáte jasné kroky, který když se budete držet, nemůžete neuspět.

 

Co marketingová strategie zahrnuje?

Marketingová strategie je základ úspěchu a úspěšého internetového podnikání. Tento dokument slouží jako návod, jak postupovat a jak obchodovata je zaměřený přímo konkrétně na Váš projekt. V dokumentu marketingová strategie jsou znázorněny veškeré aspekty, souvislosti a propojení včetně všech návazností na jednotlivé činnosti.

Co marketingová strategie obsahuje?

  • Komplatní analýza a zhodnocení aktuálního stavu
  • Analýza trhu a konkurence
  • Marketingové nástroje a prostředky
  • Analýza SWOT
  • Stanovení jasných a reálných cílů
  • Marketingový plán
  • Business plán
  • Plán rozvoje internetového řešení

Komplatní analýza a zhodnocení aktuálního stavu

Tato analýza se vztahuje Vaše současné internetové řešení a zahrnuje celkovou analýzu celého projektu a jeho potenciálu na trhu, dále sem patří analýza přístupnosti, webdesign, analýza obsahu a jeho kvality, uživatelské testování.

Analýza trhu a konkurence

V této fázi se naše podrobná analýza zaměří na analýzu trhu, postavení konkurenčních firem, odhalí jejich slabé i silné stránky a doporučí, jakým způsobem postupovat.

Marketingové nástroje a prostředky

Marketingové nástroje a prostředky je také analýza, která detailně zhodnotí Vaše současně využívané internetové marketingové nástroje, jejich přínos a efektivnost, kterou Vám poskytují. Jedná se především o výsledkySEO optimalizace, vyhodnocení PPC kampaně a bannerových reklam, reklamních kampaní a akcí, soutěží, emailingu a podobně.

Analýza SWOT

Jedná se o analýzu, která určí Vaše současné postavení na trhu, možnost růstu, potenciál trhu, odhalí Vaše silné i slabé stránky, dokonale identifikuje obchodní příležitosti, ale i hrozby.

Stanovení jasných a reálných cílů

Stanovení jasných a reálných cílů je základ jejich dosažení, porovnáme potenciál trhu s Vašimi možnostmi, zhodnotíme šance a určíme Váš potenciál k dosažení celkového obratu i zisku, potenciál návštěvnosti a to vše v rámci dokumentu marketingová strategie.

Marketingový plán

Marketingový plán v této fázi zahrnuje veškeré body popsané krok za krokem jako plán rozvoje současného internetového řešení pomocí marketingových nástrojů a prostředků. U všech kroků budou propočítány veškeré vynaložené náklady na marketingové nástroje a prostředky, dále pak návratnost této investive formou zisku z propagace.

Business plán

Business plán jako takový zahrnuje vypracování obchodního modelu včetně veškerých sounáležitostí spojených s vysokým potenciálem pro rozvoj na trhu, s přihlédnutím k jeho vývoji, dále obsahuje orzplánvané kampaně a speciální akce na konkrétní služby a produkty, návrhy partnerství a spolupráce, a další aspekty spojené s určením zdrojů zisku.

Plán rozvoje internetového řešení

Precizní zpracovaní návrhu na úpravy spojené s Vašimi www stránkami či eshopem, úpravy po stránkách jako je webová grafika a webdesign, výkonost internetových stránek, techniská i praktická funkčnost a škálovatelnost řešení, uživatelská přístupnost a použitelnost webových stránek, doporučení potřebných rozšíření a nadstaveb jádra programu pro zvýšení výkonu a efektivity stránek, a podobně.

Chcete získat více informací?

Sjednejte si nezávaznou konzultaci zdarma. Při schůzce se budeme bavit o Vašem konkrétním internetovém řešení.

SEO OPTIMALIZACE s.r.o.
Neumannova 1453/28,
156 00, Praha 5 - Zbraslav


IČ: 24745065
DIČ: CZ24745065

Více informací »
Španielova 1258/59,
163 00, Praha 17 - Řepy


tel: 774 498 437
mail: info@seooptimalizacesro.cz

Více informací »